محسن قاسمی، دبیرکل انجمن، با صدور اطلاعیه‎ای «آخرین فهرست نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در سال 1395» تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه، 22 دی 1395) را برای اطلاع اعضای انجمن منتشر کرد. متقاضیان تا روز برگزاری مجمع (سه‎شنبه، 28 دی 1395) می‎توانند کاندیداتوری خود یا عضو واجد شرایط دیگری را به صورت رسمی به دبیرخانه انجمن اعلام کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن کامل اطلاعیه صادره از سوی محسن قاسمی، دبیرکل انجمن، با موضوع «آخرین فهرست نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در سال 1395» - تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه، 22 دی 1395) - به شرح زیر است:

 

اطلاعیه
موضوع: «آخرین فهرست نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در سال 1395»

تا پایان وقت اداری چهارشنبه، 22 دی 1395

بدین وسیله به اطلاع اعضای گرانمایه انجمن می‎رساند، پیرو آگهی منتشره در روزنامه‎های کثیرالانتشار مورخ 14 دی 1395 و دعوتنامه ارسالی برای اعضای انجمن در تاریخ مذکور، با موضوع فراخوان اعضای گرانمایه برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه اعضای انجمن حسابداران خبره ایران (نوبت دوم) که در روز سه شنبه مورخ 28 دی 1395 در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد (متن کامل آگهی و دستور جلسه مجمع)، «آخرین فهرست نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در سال 1395» که تا پایان وقت اداری امروز، چهارشنبه مورخ 22 دی 1395، کاندیداتوری آنان به صورت رسمی به دبیرخانه انجمن واصل شده است، به ترتیب الفبا، به شرح زیر است:

  • امیر ابراهیمزاده
  • غلامرضا شجری
  • منصور شمس احمدی
  • مزدک کاظم زاده
  • حمیدرضا کیهانی
  • حمیدرضا نیکخواه

بدیهی است، فهرست فوق صرفاً شامل نام نامزدهایی است که طبق اساسنامه انجمن واجد شرایط عضویت در شورای عالی هستند. در خصوص نامزدهای فاقد شرایط عضویت در شورای عالی، مراتب با ذکر دلیل، به صورت کتبی به اطلاع ایشان خواهد رسید. این افراد تا روز برگزاری مجمع فرصت اعتراض خواهند داشت.


طبق اساسنامه انجمن، اعضای شورای عالی از بین اعضایی انتخاب میشوند که حداقل سه سال سابقه عضویت در انجمن دارند. هنگامی که شریک یا کارمند استخدامی یک موسسه حرفهای عضو شورای عالی است شخص دیگری از آن موسسه حرفهای نمیتواند نامزد عضویت در شورای عالی شود. همچنین، در مواردی که از یک موسسه حرفهای چند نفر نامزد عضویت در شورای عالی باشند، تنها یک نفر که نسبت به نامزدهای دیگر آن موسسه حرفهای رای بیشتری دارد، میتواند به عضویت شورای عالی درآید. در هر حال، عضویت بیش از یک نفر از اعضای یک موسسه حرفهای در شورای عالی؛ یا انتخاب بازرسان از بین اعضای شاغل در موسسه حرفهای که یک نفر از آن موسسه عضو شورای عالی است، مجاز نیست. اکثریت اعضای اصلی شورای عالی باید عضو خبره باشند. مادامی که این اکثریت احراز نشده باشد؛ به ترتیب آراء، از عضو علیالبدل خبره برای جایگزینی آخرین عضو اصلی که خبره نیست دعوت بهعمل میآید.


لازم به ذکر است، «آخرین فهرست نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در سال 1395» تا روز برگزاری مجمع در وبگاه انجمن به نشانی http://iica.ir/1395-council-election مندرج خواهد بود؛ و این فهرست، بلافاصله پس از وصول رسمی اعلام کاندیداتوری اعضای واجد شرایط دیگر، به صورت آنی به‎روز خواهد شد. متقاضیان تا روز برگزاری مجمع (سه‎شنبه، 28 دی 1395) می‎توانند کاندیداتوری خود یا عضو واجد شرایط دیگری را به صورت رسمی به دبیرخانه انجمن اعلام کنند.


در پایان به اطلاع نامزدهای واجد شرایطی که نام آنان در صفحه فوق درج شده است (و خواهد شد) می‎رساند؛ این افراد در صورت تمایل می توانند برنامههای خود را نیز، جهت انتشار در این صفحه، در قالب فایل word به ایمیل انجمن به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمایند.


با آرزوی تندرستی، شادکامی، و کامیابی روزافزون برای همه اعضای انجمن

محسن قاسمی

دبیرکل

22 دی 1395

 

شماران