عصرگاه پنج شنبه یکم مهرماه 1395، همزمان با آغاز سال تحصیلی، جشن افتتاحیه نخستین شعبه «مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)» (وابسته به انجمن حسابداران خبره ایران) با حضور جمعی از مسئولان انجمن و PACT و مهمانان مدعو در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، در پی پیگیری و انجام مقدمات لازم برای راه‎اندازی شعبه اصفهان PACT، طبق برنامه‎ریزی انجام‎شده، افتتاح رسمی این شعبه در نخستین روز سال تحصیلی جاری با حضور اعضای شورای عالی و دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران، اعضای شورای مدیریت و مدیر اجرایی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، و جمعی از کارکنان و مهمانان مدعو از تهران و اصفهان از ساعت 15 تا 18 عصرگاه پنج شنبه یکم مهرماه 1395 در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مطابق اعلام روابط عمومی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، علاقه‎مندان به شرکت در این جشن افتتاحیه می‎توانند برای نام‎نویسی به نشانی https://evand.ir/events/PACTisfahan مراجعه و ثبت‎نام کنند. حضور در این جشن افتتاحیه برای همه علاقه‎مندان آزاد و رایگان است. علاوه براین، شرکت‎کنندگان در این جشن از تخفیف 10 درصدی در هزینه ثبت‎نام در دوره‎های آموزشی شعبه اصفهان مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) برخوردار خواهند شد.

 

گفتنی است، شعبه اصفهان مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) در اصفهان، میدان آزادی، خیابان چهارباغ بالا، بن بست نسترن، شماره 11 واقع است. علاقه‎مندان می‎توانند برای اطلاعات بیشتر وبگاه PACTبه نشانی www.pact.ir مراجعه فرمایند؛ با تلفن روابط عمومی PACTبه شماره 02188940847 تماس حاصل فرمایند.

شماران