در پی برگزاری «سمینار آشنایی با گواهینامه بین المللی ACCA» که با حضور پرشور بیش از هزار شرکتکننده به میزبانی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) در تهران، سالن همایشهای رازی برگزار شد؛ ACCAخاورمیانه با انتشار تصاویر برگزاری این سمینار مراتب خوشنودی مدیران خود را از حضور پرشور حسابداران ایرانی در آن ابراز کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، در شرح یکی از تصاویر منتشر شده در صفحه فیسبوک ACCAخاورمیانه (ACCA Middle East) آمده است: «دیدار تعداد زیادی دانشجویان و اعضای ما در جلسه اطلاع‎رسانی ACCAو جلسه نکات آموزشی که در تهران به میزبانی PACT، مرکز آموزش طلایی مورد تایید ما در تهران برگزار شد باعث افتخار ACCAبود. این سمینار یک گردهمایی پرجمعیت رویایی و یک همکاری فوق العاده با   ACCAبود. به امید دیدار هر چه بیشتر شما در سمینارهای آینده در ایران»
 
سخنرانی رئیس ACCAخاورمیانه در سمینار PACT
در این سمینار، خانم لیندزی (Mrs. Lindsay Degouve de Nuncques ) رئیس خاورمیانه ACCA در سخنرانی جذاب خود تکنیکهای کاربردی متعددی را برای موفقیت در آزمونهای ACCA ارائه کرد که با استقبال گرم شرکتکنندگان روبرو شد. لیندزی در پایان سخنرانی خود اعلام کرد: ACCA در منطقه خاورمیانه 3.396 عضو و 10.270 دانشجو دارد. با این حال، سهم ایران از این تعداد صرفاً 400 عضو و دانشجو است که با توجه به استقبال کمنظیر صورت گرفته از این سمینار امیدواریم این تعداد ناچیز به زودی افزایش یابد.
 
گزارش کامل سمینار
علاقه مندان می‎توانند گزارش کامل این سمینار را از پیوند زیر ملاحظه کنند:

 

شماران