دبیرخانه اجرایی سی و هفتمین همایش سراسری انجمن حسابداران خبره ایران با عنوان «اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم: در عرصه عمل» که در روز سه شنبه، 11 خرداد 1395، در محل سالن همایشهای رازی برگزار خواهد شد، با صدور اطلاعیهای از همه ذینفعان «قانون اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم» (مصوب 31 تیر 1394) خواست پرسش‎ها و ابهامات خود در خصوص اجراء و رعایت مواد مختلف این قانون را برای طرح با مقامات مالیاتی حاضر در همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن کامل اطلاعیه صادره از سوی دبیرخانه اجرایی سی و هفتمین همایش سراسری انجمن حسابداران خبره ایران به شرح زیر است:
 
اطلاعیه شماره (2) دبیرخانه اجرایی سی و هفتمین همایش سراسری انجمن حسابداران خبره ایران
«اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم: در عرصه عمل»، سه شنبه، 11 خرداد 1395، سالن همایشهای رازی
 
بدین وسیله به اطلاع می‎رساند؛ مطابق برنامه‎ریزی و رایزنی‎های انجام شده توسط هیئت علمی همایش، چند عنوان از مقالات اصلی همایش توسط تنی چند از مقامات و مدیران کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور ارائه خواهد شد. علاوه بر این، در بخش پایانی همایش نیز نشست پرسش و پاسخ با حضور جناب آقای محمد قاسم پناهی، قائم مقام محترم سازمان امور مالیاتی کشور، برگزار خواهد شد. از این رو، به منظور استفاده حداکثری و کارآمد از زمان در اختیار، از همه ذینفعان «قانون اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم» (مصوب 31 تیر 1394) درخواست می‎شود پرسش‎ها یا ابهامات خود در خصوص اجراء و رعایت مواد مختلف این قانون را با ذکر ماده و تشریح دقیق موضوع مورد پرسش یا ابهام حداکثر تا تاریخ چهارشنبه، 5 خرداد 1395 به رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدیا نمابر 88899722 ارسال فرمایند.
 
پرسش‎ها و ابهامات دریافتی توسط دبیرخانه همایش طبقه‎بندی و بسته به موضوع مربوطه با سخنرانان مدعو از سازمان امور مالیاتی کشور طرح خواهد شد. پس از برگزاری همایش نیز مشروح پرسش‎ها و پاسخ‎های ارائه شده توسط مقامات محترم سازمان امور مالیاتی کشور از طریق وبگاه انجمن حسابداران خبره ایران و شماره تیرماه مجله حسابدار به منظور اطلاع عمومی ذینفعان منتشر خواهد شد.
 

علاقهمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در همایش می توانند به صفحه  http://iica.ir/37thمراجعه کنند.

شماران