برای دیدن این ویدئو از طریق کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات بر روی تصویر بالا کلیک کنید             

        برای دریافت فایل گزارش کامل این میزگرد - از شماره فروردین و اردیبهشت 1398 مجله حسابدار - اینجا کلیک کنید        

در روز سه‌شنبه، 10 اردیبهشت 1398، اعضای کارگروه خدمات مالیاتی مشاغل انجمن حسابداران خبره ایران در میزگردی که با این موضوع در دفتر مجله حسابدار (نشریه انجمن حسابداران خبره ایران) برگزار شد به بحث و تبادل نظر درباره ابعاد مختلف خدمات مالیاتی مشاغل و گواهینامه طراحی‌شده توسط انجمن پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، انجمن طی سال‌های اخیر، با طراحی گواهینامه‌های حرفه‌ای تخصصی در زمینه خدمات متنوع حسابداری و اعطای این گواهینامه‌ها به حسابداران حرفه‌ای واجد شرایط از راه برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای، سعی در ترویج حرفه‌ای‌گری در حسابداری ایران کرده است. در راستای این راهبرد، نخستین «آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل» در روزهای 20 و 21 اردیبهشت 1398 توسط انجمن برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت، در روز سه‌شنبه، 10 اردیبهشت 1398، اعضای کارگروه گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل – به ترتیب الفبا، مصطفی باتقوا، کتایون تفرشی راد، منصور شمس احمدی، مهدی غریب، و محسن قاسمی - در میزگردی که با این موضوع در دفتر مجله حسابدار (نشریه انجمن حسابداران خبره ایران) برگزار شد به بحث و تبادل نظر درباره ابعاد مختلف خدمات مالیاتی مشاغل و گواهینامه طراحی‌شده توسط انجمن پرداختند.

با توجه به این که در بخشی از این میزگرد توضیحاتی بااهمیت درباره چگونگی برگزاری آزمون و منابع مورد استفاده در آن ارائه شده است، ویدئوی کامل این بخش از میزگرد برای اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون پیش رو از طریق کانال رسمی انجمن در آپارات (این پیوند) و تلگرام (این پیوند) منتشر شده و در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط:

برای شنیدن این پادکست (فایل صوتی) از طریق آپارات بر روی تصویر بالا کلیک کنید

 

شماران