پیرو انتشار آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالانه (26 دی 1396): اعضای واجد شرایط انجمن حسابداران خبره ایران برای اعلام نامزدی در انتخابات اعضای شورای عالی فراخوانده شدند

 

رحمت‌اله صادقیان، رئیس شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، در اجرای مواد 14 و 15 اساسنامه، اعضای انجمن را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه فراخواند (مشروح خبر). مطابق این فراخوان، با توجه به اتمام دوره عضویت سه تن از اعضای شورای عالی، در مجمع یادشده انتخابات شورای عالی نیز برای برگزیدن سه عضو جدید برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن فراخوان اعضای واجد شرایط انجمن برای اعلام نامزدی در انتخابات اعضای شورای عالی به شرح زیر است:

 

عضو گرامی

با توجه به این که در مجمع عمومی عادی سالانه سال جاری (سه‌شنبه، 26 دی 1396، دانشگاه تربیت مدرس) سه نفر از اعضای شورای عالی –(به ترتیب الفبا): هوشنگ خستوئی، غلامحسین دوانی، و رحمت‌اله صادقیان –از شورای عالی خارج میشوند؛ در صورت تمایل، کاندیداتوری خود یا عضو دیگری را برای حضور در انتخابات شورای عالی به صورت کتبی (با تکمیل و ارسال این فرم) به دبیرخانه انجمن اعلام فرمایید.

 

طبق ماده 24 اساسنامه، اعضای شورای عالی از بین اعضایی انتخاب میشوند که حداقل سه سال سابقه عضویت در انجمن دارند. هنگامی که شریک یا کارمند استخدامی یک موسسه حرفه‌­ای عضو شورای عالی است شخص دیگری از آن موسسه حرفه­‌ای نمی­‌تواند نامزد عضویت در شورای عالی شود. همچنین، در مواردی که از یک موسسه حرفه‌­ای چند نفر نامزد عضویت در شورای عالی باشند، تنها یک نفر که نسبت به نامزدهای دیگر آن موسسه حرفه­‌ای رای بیشتری دارد، می­‌تواند به عضویت شورای عالی درآید. در هر حال، عضویت بیش از یک نفر از اعضای یک موسسه حرفه‌­ای در شورای عالی؛ یا انتخاب بازرسان از بین اعضای شاغل در موسسه حرفهای که یک نفر از آن موسسه عضو شورای عالی است، مجاز نیست. اکثریت اعضای اصلی شورای عالی باید عضو خبره باشند. مادامی که این اکثریت احراز نشده باشد؛ به ترتیب آراء، از عضو علی‌­البدل خبره برای جایگزینی آخرین عضو اصلی که خبره نیست دعوت بهعمل میآید.

رئیس شورای عالی

رحمت‌اله صادقیان

 

اعضای متقاضی نامزدی در این انتخابات می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه، 25 دی 1396، این فرم (کلیلک کنید) را تکمیل و پس از امضاء به دبیرخانه انجمن به نشانی تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، روبه‌روی بیمارستان کسری، شماره 28، طبقه دوم، یا به دورنگار دبیرخانه انجمن به شماره 02188878667 یا به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند. 

مطابق آگهی فراخوان منتشرشده در روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد (دوشنبه، 11 دی 1396) نوبت اوّل مجمع یادشده، ساعت 16:30، روز سه‌شنبه، 26 دی 1396، در تالار همایش جابر بن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد. در صورت حاصل نشدن اکثریت حاضران در نوبت اوّل، نوبت دوم مجمع در همان روز، در همان محل، و با همان دستور جلسه، با حضور هر تعداد از اعضاء در ساعت 17:30 رسمیت خواهد یافت.

 

 


پیرو انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه (26 دی 1396): اعضای واجد شرایط انجمن حسابداران خبره ایران برای اعلام نامزدی در انتخابات اعضای شورای عالی فراخوانده شدند

(برای دانلود فرم اعلام نامزدی در انتخابات شورای عالی روی تصویر فوق کلیک کنید)

 
 
شماران