پیرو برگزاری نخستین آزمون سراسری «حسابدار مدیریت خبره»: دبیرخانه انجمن حسابداران خبره ایران با صدور سپاس‌نامه‌ای از همه کسانی که در برگزاری این آزمون حرفه‌ای مشارکت تاثیرگذار داشته‌اند سپاسگزاری و قدردانی کرد

نخستین آزمون سراسری «حسابدار مدیریت خبره» انجمن حسابداران خبره ایران، از ساعت 9:00 تا 12:30 صبح امروز با حضور 241 عضو داوطلب واجد شرایط انجمن در محل ساختمان مرکزی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) برگزار شد. دبیرخانه انجمن با صدور سپاس‌نامه‌ای از همه کسانی که طی سال‌های گذشته مقدمات برگزاری این آزمون حرفه‌ای را فراهم کردند سپاسگزاری و قدردانی کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، پیرو برگزاری نخستین آزمون سراسری «حسابدار مدیریت خبره» انجمن حسابداران خبره ایران در صبح امروز (ساعت 9:00 تا 12:30، ساختمان مرکزی PACT)، دبیرخانه انجمن با صدور سپاس‌نامه‌ای از همه کسانی که در برگزاری این آزمون حرفه‌ای مشارکت تاثیرگذار داشته‌اند سپاسگزاری و قدردانی کرد. متن کامل این سپاس‌نامه به شرح زیر است:

 

سپاس‌نامه

صبح امروز، ساختمان اصلی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) شاهد رقم خوردن برگی زرین در تاریخ حرفه شریف و گرانمایه حسابداری ایران بود. در این روز، با برگزاری نخستین آزمون کتبی، متحدالشکل، و سراسری نخستین گواهینامه حرفه‌ای خدمات غیراطمینان‌بخشی (غیر حسابرسی) در حرفه حسابداری ایران، یکی از آرمان‌های اصلی نسل نخست حسابداران ایرانی و بنیان‌گذاران انجمن حسابداران خبره ایران محقق شد. برگزاری آزمون امروز که نخستین آزمون سراسری حسابدار مدیریت خبره عضو انجمن حسابداران خبره ایران بود، مرهون تلاش‌های جمع کثیری از اعضاء و بزرگان انجمن، و کارکنان خدمت‌گزار دبیرخانه انجمن و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) است که بدین وسیله از همه این عزیزان و گرانمایگان سپاسگزاری و قدردانی می‌شود.

 

نقطه آغازین طراحی و برگزاری آزمون‌های کتبی، متحدالشکل، و سراسری گواهینامه حرفه‌ای انجمن (شامل، حسابدار مدیریت خبره، حسابدار مالی خبره و حسابدار مستقل خبره)، که امروز شاهد برگزاری نخستین آزمون آن بودیم، به اصلاحات گسترده و بنیادین انجام‌شده در اساسنامه انجمن برمی‌گردد. اساسنامه‌ای که در مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 23 تیر 1393 همزمان با برگزاری جشن باشکوه چهل‌سالگی انجمن به تصویب قریب به هزار عضو شرکت‌کننده در مجمع یادشده رسید. با این حال، تلاش‌های اعضای شورای عالی دوره‌های پیشین انجمن طی قریب به ده سال گذشته به رهبری رئیسان پیشین شورای عالی، آقایان، غلامرضا سلامی، سعید جمشیدی‌فرد، ابوالقاسم فخاریان، و هوشنگ خستوئی در تکوین این اصلاحات کاملاً مشهود و تاثیرگذار بود. لذا از همه این بزرگان صمیمانه سپاسگزاریم.

 

اعضای گرانمایه شورای عالی کنونی انجمن نیز به رهبری جناب آقای دکتر رحمت‌اله صادقیان طی قریب به سه سال گذشته ابتدا در پیگیری ثبت اساسنامه جدید و سپس در تصویب ضوابط مورد نیاز برای اجرای ماده 8 اساسنامه (گواهینامه‌های خبرگی) تلاشی مستمر و اساسی ایفا کردند. تا بدان جا که اجرای ماده 8 اساسنامه در غیاب این تلاش‌ها و پیگیری‌ها ناممکن می‌نمود. لذا از همه این گرانمایگان نیز صمیمانه سپاسگزاریم.

 

اعضای هیئت تشخیص صلاحیت حسابداران مدیریت خبره، (به ترتیب الفبا): امیر ابراهیمزاده، غلامحسین دوانی، منصور شمساحمدی، رحمتاله صادقیان، اسفندیار گرشاسبی، علی مصدر، و مجید میراسکندری نیز طی ماه‌های اخیر با برگزاری جلسات متعدد و مستمر مقدمات ضروری برای برگزاری آزمون امروز با بالاترین سطح کیفی ممکن در این مدت زمان کوتاه را فراهم آوردند.لذا از همه این استادان بزرگوار نیز صمیمانه سپاسگزاریم.

 

از همه کارکنان انجمن به ویژه کارشناسان ارزشمند امور اعضاء که طی ماه‌های اخیر، با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر، پاسخگوی تماس‌های پرشمار اعضای علاقه‌مند شرکت در این آزمون بودند و امروز نیز همراه با کارکنان ارزشمند مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) در برگزاری آزمون مشارکت تاثیرگذار داشتند صمیمانه سپاسگزاریم.

 

و سرانجام، پیرو همه اقدامات گسترده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فوق از سوی دست‌اندرکاران انجمن، از همه اعضای گرانمایه‌ای که طی ماه‌های گذشته تقبّل زحمت کردند و با ثبت‌نام و حضور پرشور خود موجب رونق بخشیدن به نخستین آزمون حسابدار مدیریت خبره انجمن حسابداران خبره ایران شدند نیز صمیمانه سپاسگزارم.به ویژه آن که در آزمون امروز اعضای بزرگواری با تحمل سفر طولانی از شهرهای مشهد، بوشهر، اصفهان، کرمانشاه، ... در این آزمون شرکت کرده بودند، که علاقه‌مندی مثال‌زدنی آنان درخور تقدیر و سپاسگزاری دوچندان است.

 

باور قلبی‌مان این است که امروز یک روز ماندگار و مرجع در تاریخ انجمن و حرفه حسابداری ایران است و در آینده از آن به عنوان نقطه شروع ترویج گواهینامه‌های حرفه‌ای در حسابداری ایران یاد خواهد شد، و نام ۲۴۱ عضو گرانمایه‌ای که در آزمون امروز شرکت کردند به عنوان نخستین شرکت‌کنندگان در آزمون‌های گواهینامه‌های حرفه‌ای انجمن در تاریخ انجمن ثبت خواهد شد.

 

امیدوارم این آزمون‌ها هر سال بهتر و باکیفیت‌تر از سال قبل برگزار شود، و روز به روز بر اعتبار این گواهینامه‌های حرفه‌ای نزد جامعه بزرگ ذینفعان افزوده شود. و به امید روزی که دهمین و بیستمین و چهلمین آزمون حسابدار مدیریت خبره انجمن حسابداران خبره ایران با حضور هزاران داوطلب واجد شرایط در سطح همه استانهای کشور برگزار شود.

 

لازم به ذکر است، از مراحل مختلف برگزاری آزمون روز جاری گزارش ویدئویی کاملی شامل مصاحبه با تعداد قابل توجهی از شرکت‌کنندگان ضبط شده است که، پس از تدوین، از طریق کانال‌های رسمی انجمن در آپارات و تلگرام منتشر خواهد شد.در پایان، از همه عزیزانی که با شرکت در مصاحبه‌های این گزارش تصویری موجبات متنوع‌شدن آن را فراهم آوردند نیز صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم این ویدئو در سالهای آینده برای همه این عزیزان به یک خاطرهدلنشین تبدیل شود.

 

به امید موفقیت همه اعضای گرانمایه

دبیرخانه انجمن حسابداران خبره ایران

شنبه، 11 آذر 1396

شماران