مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) موفق به کسب گواهینامه معتبر "شریک آموزشی" انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز (ICAEW) شد
 
ابراهیم نوروزبیگی اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‎های مستمر انجام‎شده و پس از برآورده کردن الزامات مقرر از سوی انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز (ICAEW)، مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، موفق به کسب گواهینامه معتبر "شریک آموزشی" (ICAEW Partner in Learning) این انجمن پیشرو حرفه حسابداری انگلستان و جهان شده است.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، ابراهیم نوروزبیگی، مدیر اجرایی مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، ضمن اعلام این خبر گفت: در پی کسب گواهینامه "شریک آموزشی" انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز (ICAEW) توسط مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، از این پس منابع آموزشی این انجمن که به منظور آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون «حسابدار خبره (ACA)» از سوی این انجمن تهیه می‎شوند به صورت مستمر در اختیار مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) قرار خواهد گرفت. از این رو، حسابداران ایرانی متقاضی دریافت این گواهینامه حرفه‎ای معتبر بین‎المللی از این پس می‎توانند در داخل کشور از خدمات آموزشی PACT به عنوان شریک آموزشی رسمی و مورد تایید ICAEW برخوردار شوند. 
 
گفتنی است، مطابق مجوز اعطایی به مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، این مرکز آموزش از این پس مجاز خواهد بود در تمامی رسانه‎ها و منابع اطلاع‎رسانی و بازاریابی خود از نشان‎های تجاری و ثبت‎شده "شریک آموزشی" (Partner in Learning) انجمن حسابداران خبره انگلستان و ویلز (ICAEW) استفاده کند.
 
مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) موسسه‎ای آموزشی و غیرانتفاعی است که توسط انجمن حسابداران خبره ایران با مشارکت دانشگاه نفت تاسیس شده است. PACT فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ با برگزاری دوره‎های آموزشی آمادگی برای شرکت در آزمون‎های حرفه‎ای «انجمن حسابداران مدیریت خبره (CIMA)» آغاز کرده است؛ و طی دو دهه گذشته به عنوان مرکز آموزشی مورد تایید CIMA، و سپس، انجمن حسابداران رسمی خبره انگلستان (ACCA) در ایران به رسمیت شناخته شده است. از این رو، گامی بلند را برای تبدیل شدن به یک مرکز آموزش حرفه‎ای بین‎المللی در منطقه خاورمیانه برداشته است. 
 
دوره‎های آموزشی متنوع PACT، که در راستای ارتقای توانمندی‎های حسابداران حرفه‎ای در ایران طراحی و برگزار می‎شوند، در گروه‎های اصلی زیر ارائه می‎شوند:
  • دوره‎های بین‎المللی (CIMA، ACCA، ICFE)
  • دوره‎های بلندمدت داخلی (DBA، MBA، CIMA Farsi، حسابرسی داخلی خبره، پرورش مدیر مالی، پرورش مشاور مالی، سرپرستی امور مالی، عالی حسابداری پیمانکاری، جامع کاربردی حسابداری، جامع قوانین و مقررات)
  • دوره‎های کوتاه‎مدت داخلی (آمادگی آزمون حسابدار رسمی، توانمندسازی امور مالی، افزایش مهارت‎های عمومی، سیستم و فناوری اطلاعات، کوتاه‎مدت تخصصی حسابرسی، و چندین دوره کوتاه‎مدت تخصصی مالی)
  • دوره‎های زبان انگلیسی
  • کارگاه‎های متنوع یک‎روزه با موضوعات روز
 
علاقه‎مندان می‎توانند برای اطلاع بیشتر به وبگاه مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) به نشانی www.pact.ir یا کانال رسمی این مرکز آموزش در تلگرام به نشانی https://t.me/pact_ir مراجعه کنند.
شماران